Toimikunnat 2014

10.3.2015

Taloustoimikunta.  Tämän toimikunnan tehtävänä on hoitaa ja seurata yhdistyksen taloudellista tilannetta ja maksuliikennettä. Puheenjohtaja on Merja Talkamo ja jäseniä ovat Leena Krohn, Marjukka Helenius, Rauni Auvinen ja Leena Ruusuvuori. Liiton taloustoimikunnassa yhdistystä edustaa puheenjohtaja Leena Ruusuvuori.

Koulutustoimikunta. Liiton kanssa yhteinen koulutustoimikunta kehittää ja järjestää seminaarit ja koulutustapahtumat. Puheenjohtaja on Nuppu Rouhiainen ja jäseniä ovat Maritta Pohls, Marjukka Helenius ja Anneli Mäkinen sekä Liiton hallituksen jäsenet Kirsti Pohjonen ja Maija Kauppinen.

Vapaaehtoistoimikunta. Toimikunta järjestää mm.  tilaisuuksien tarjoilut ja hoitaa vapaaehtoistoimintaa Suomen Kukkasrahaston palvelukodissa. Se järjestelee myös resurssiryhmästä apujoukkoja, kun niitä tarvitaan. Puheenjohtaja on Leena Krohn, organisaattori on Marjukka Helenius ja muita jäseniä ovat  Arja Kaartinen, Kati Honkavaara ja Ritva Karvinen sekä resurssiryhmä.

Kulttuuri- ja virkistystoimikunta. Toimikunta järjestää jäsenille teatteri-, konsertti- ja näyttelytapahtumia sekä retkiä. Puheenjohtaja on Riitta-Maija von Weissenberg-Hartiala ja jäseniä ovat  Kati Honkavaara, Varpu Ropo, Leena Pohjanloimu, Irja Nissinen, Arja af Heurlin, Eija-Riitta Tamminen ja Katariina Mattila-Wuoristo.

Kirjakerho kokoontuu kerran kuukaudessa lauantaina. Kerhoa vetää Riitta Sivenius.

Bridgekerhon vetäjä on Merja Talkamo.

Laulukerhoa vetää niin ikään Merja Talkamo.

Liiton hallituksessa yhdistystä edustavat  Maija Kauppinen ja Kirsti Pohjonen.

Minna-lehden toimituskunnassa ja siihen kuuluvassa tiedotustoimikunnassa ovat  Maija Kauppinen, Kirsti Pohjonen, Tuulikki Ritvanen ja Marja-Leena Jaakkola.

Hilja Vilkemaan stipendisäätiössä yhdistystä edustavat Rauni Auvinen (sihteeri), Marjukka Helenius ja Maritta Pohls.

Suomen kukkasrahaston hallituksessa ja kodinhoitotoimikunnassa ovat Paula Starck, kodinhoitotoimikunnassa Marjukka Helenius ja Irmeli Salven sekä valtuuskunnassa Maijaliisa Kaistila.